Název kurzu

Termín: 12.05.2016 - Kapacita: 10 osob - Cena: 3600.- Kč

Věřím, že práce může být smysluplně prožitým časem. K takovému prožitku je třeba vystoupit z role oběti, získat zpět svůj přirozený vliv a začít znovu tvořit život, jaký se vždycky chtěli. Jmenuji se Larisa Francírková, kráčet po této cestě a doprovázet na ní ostatní je mým poslaním. Pokud v práci usilujete o reálnou změnu, pak je pro vás tento kurz ideálním vykročením. 

Co je skutečná služba

Většina světové ekonomiky stojí na službách. I většina z nás v tomto sektoru pracuje a denně poskytuje službu ostatním lidem. Málokdo si však uvědomuje, jak velký potenciál je ve službě skrytý. Jak pro nás samotné, kteří služby poskytujeme, tak pro naše klienty. Tomuto potenciálu říkám Skutečná služba. 

Skutečná služba je

  • pochopení, že vaše vnitřní naladění je nutným předpokladem pro spokojenost klienta
  • cesta k dosažení skvělých finančních výsledků při udržení vnitřní spokojenosti
  • odhodlání komunikovat otevřeně i náročných situacích
  • způsob, jak začít sledovat skutečný zájem klienta
  • nástroj pro zvýšení loajalitu vašich zakázníků (prohloubení vztahu > 
  • návod, jak zůstat sám sebou i v práci, kterou si dokážete užít
  • způsob, jak převzít zodpovědnost za svou činnost v rámci organizace

  • procenta kolik lidí působí ve službách 
  • kvalita služeb ve vztahu ke konkurenceschopnosti 
  • rozdíl mezi dobrou a skvělou službou (předčít očekávání získat loajalitu) 
  • příležitost pro osobnostní růst
  • techniky - příklady, jak co lez pro klienta vymyslet > a že to může být hra pro mě 
  • co novýho dneska použiju / udělám aby to mě i moje lienty znova bavilo 
  • claimy z "definice" skutečné služby 

Co se naučíte?

  • poznáte rozdíl mezi dobrou a skvělou službou 
  • dozvíte se více o sobě a ostavu, ve kterém jste schopni si práci užít 
  • naučíte se jak poskytovat skvělou službu 
  • zjistíte jakým způsobem skutečná služba obohatí vás samotné 
  • otevřené komunikaci, která vám umožní budovat kvalitní vztahy
  • /kultivovat kvalitu vztahu s kolegy a klienty 

Jak probíhá kurz?

  • vedené koučovacím způsobem u "oválného stolu" 
  • dva 4 hodinové bloky
  • čas na oběd / pauzy 
  • Kapacita pro: X osob
  • něco o prostředí / koučovně 
  • základí pití ... na místě 
  • zkušený lektor atp... 
  • odnesou si nějaké podklady: knížky, filmy, pracovní sešity a materiály? 

Reference

Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Larisa Francírková

Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur blandit tempus porttitor. Donec sed odio dui. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum.Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Podpůrné prostředí

Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur blandit tempus porttitor. Donec sed odio dui. Aenean eu leo quam. Pellentesque ornare sem lacinia quam venenatis vestibulum.Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

​​​​​​​

  • jak vědomě komunikovat o všem, o čem potřebujeme (pravdivě, upřímně, otevřeně) aniž bysme potlačovali sami sebe nebo zraňovali ostatní 
  • konec utrpení v práci
  • projdeme si proaktické situace z denního života a jak je procházet 
  • uvědomění toho, co můžeme a nemůžeme ovlivnit 
  • inspirace 
  • možnost společných setkání po kurzu, diskuse atp.
  • co budou schopní po kurzu dělat: otevře se prostor užívat si znovu svojí práci, stát se leadrem, být tvůrčí ... 
  • pro koho to je: pro všechny, kteří pracují a přáli by si, aby v práci cítili pocit seberealizace a naplnění, nechodily do ní se staženým žaludkem, aby dokázali být sami sebou (ať už jste majitel firmy, zaměstnance, nebo živnostník) 
  • co je služba, jaká je její esence, jak se může stát práce příležitostí k vlastnímu zrání
  • služba, kterázpříjemní život vašich klientů > a jak jí poskytovat 
  • uvědomte si zodpovědnost (převezměte) za to, jak se v práci cítíte

Přihlásit se

Donec id elit non mi porta gravida at eget metus. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur